"Your virginity of s´Arenal.."

..Det var i alla fall vad min VM sa när jag berättat att vi spenderat fredagskvällen i s´Arenal. Ligger ca 30 min från Palma och är det området som tyskar främst väljer att åka till. Därmed var det fullt med tyskar precis överallt, tyska resturanger och alla antog att vi också var tyska. Vi var i alla fall 6 tjejer som möttes upp i Palma och sedan åkte vi då till s´Arenal. Visst var det trevligt med så mycket folk och liv, men kanske mindre trevligt med alla som var på en och ropade saker efter en..
Vi satte oss vid stranden och pratade och runt midnatt gick vi in på den stora Mega Park; en stor klubb. Milt sagt intressant att fått uppleva det. Tjejerna var väl i våran ålder och en del killar, men även äldre män.. Halvnakna tjejer som dansade på bord.. Haha, men det var roligt att uppleva det och har en kännsla av att vi kommer komma tillbaka till s´Arenal. Blev inte så lång stund för mig, då jag skulle jobba på lördag morgonen, var jag tvungen att ta sista bussen vid 1, medans resten stannade till första bussen vid 5! Men men det kommer fler kvällar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0