Jaha...

...här händer det inte mycket, faktiskt ingenting alls... Lite tråkigt att inte har något vettigt att skriva, men faktum är att det inte händer något speciellt i vardag för tillfälligt. Dagarna består av skola och plugg och bocka av de sista proven inför sommaren. Egentligen är det bara 41 dagar kvar till studenten, vilket inte alls är mycket, men just nu känns det avlägset. Det är bara att hålla ut och snart är dagen med sort D här :)
Får börja komma igång snart med att pricka av sakerna på min att-göra-lista inför Mallorca, så det händer lite i alla fall. Får lägga ut en uppdaterad här på bloggen snart!

Jo, förresten; tänkte byta tema på bloggen och har tittat på en i flera dagar men inte tagit mig tid att fixa det. Så nu ikväll när jag skulle göra det, så fanns inte det temat kvar längre??!?!? Kan det hända så, kommer det tillbaka? Någon som varit med om det? I alla fall, får väl vänta och se annars får jag ta ett annat. Känner att bloggen behövs piffas upp lite, när inläggen är glesa, så kan det ju vara fint att titta på i alla fall ;)
Louise Johansson - Blivande Au pair i NJ
2013-04-25 @ 22:34:50
URL: http://louiseaupair.webblogg.se

Vad var det för något tema? :)

Svar: Det var samma tema som du har. Cotton eller vad det hette... Finns det kvar i din lista? Vet du vad som kan ha hänt?
Emma Svensson

Louise Johansson - Blivande au pair i NJ
2013-04-26 @ 10:05:43
URL: http://louiseaupair.webblogg.se

Nej nu när jag kollar finns det inte kvar! :( Jag har ingen aning vad som kan ha hänt :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0